Sisällön tarjoaa Blogger.

Kun tänään lähdin

Lähtötilanne oli tämä:






Ja näin nätisti sain kaikki pakettiin! 




Ei siihenkään menny ku kuutisen tuntia, plus kahvi- ja kaliatauot. Ja jätin yhen jos toisenki riepun lopulta pois. Sheida oli virallisena pakkausvalvojana mun mukana ja ihan hyvä että se käskytti välillä. Mä en nimittäin siitäkään huolimatta ollut kun vasta kolmelta aamulla melkeen valmis. Miten mulla tuliki sellanen flashback nyt samanlaisesta tilanteesta sillon ku olin lähössä. Taksi tais olla aamulla jo tulollaan ja mää vielä kiskoin kampetta rinkkaan. Niin kävi nyttekin. Mää en nuita tyylikkäitä sydänlakanoita ehtiny tunkee mukaan, hitto. Same same oli myös se edelliseen lähtöön verratuna, että nukuin noin 1,5 tuntia. Ja taas saa kysyä itteltään, että miksi pittää kaikki jättää viimetippaan!?

Saman oli myös fiilikset. Niin hassua ajatella, että kuinka vaikeeta mun lähteminen oli Hanoihin ja kuinka hankalaa pois lähteminen oli nyt! En olis ikinä uskonu että nyyhkin taksissa kentälle koko matkan ja vollotan koneen noustessa. Representing taas. Koville se otti, mutta on mulla sellanen tuntuma että kyl mää takasi menen :) Tavalla tai toisella.

Nyt jatkan tätä mun villiä synttärijuhlintaa. Olen siis nukkunu koko päivän. Verotti vähän tuo pakkaaminen. Pari tuntia sitten ulostauduin siksi aikaa, että sain yhet pad thait haukattua ja yhen Breezerin poistettua seiska elevenistä. Rebel. Joo, ei se mittään. Mää juhlin jo synttärini muutama päivä sitte rakkaan Alley Pubin porukan kanssa (baari, jossa ollaan Maritan kans käyty niin ahkerasti, että ne pojat on jo meän kavereita). Ja tietää mun synttärit. Siitä ehkä myöhemmin lisää.

Nyt tuli hermolepo ihan tarpeeseen. 

Ei kommentteja