Sisällön tarjoaa Blogger.

BKK


Two nights in Bangkok ja alkaaki jo riittää. Lämmintähän täällä on ja oon saanu kirittyä jo menetetyn rusketuksenki takasi! Tulin siis suoriltaan tähän kaiken pahan sykkeeseen Khaosan Roadille, koska tahtoin kohtuuhintasen hotlan, jossa ois arskattelua varten rooftop. Löyty! Muuten kyllä täällä oon kohdannu lähestulkoon jatkuvasti huonoa palvelua, vittumaisia taksikuskeja ja suosikkejani kännisiä, rauhallisia, kohteliaasti käyttäytyviä, hyvin pukeutuvia brittituristeja <3

Enihau, asia mitä oon halunnu jo pitkään on nähdä oikea Muay Thai -ottelu livenä. Ja mikä paras paikka niitä onkaan katsoa kuin Bangkok. Matseja järjestetään useammassakin paikassa, mutta suosituin on Lumpinee Boxing Stadium, joka sanotaan olevan modernin muay thain symboli ja googlettamisen perusteella thainyrkkeilyn mekka. Sinne siis! 

Ei ollut vaan mitään halvinta lystiä. Kaikki ei-thaimaalaiset maksavat aina paljon enemmän. Minkä toisaalta ymmärrän, mutta kyllä nyt oli lipulla silti hintaa. Ring side lippu, eli kehän vierellä olevalle alueelle maksoi 2000 bahtia, elikkä noin 45 €. Tottakai ne nyt turisteille myykin kalliimman lipun. Halusin kuitenkin välttämättä nähdä, kun kerta oon niin pitkään oottanu. Matsit itessään oli kyllä törkeen hyviä, siitä ei oo kahta sanaakaan, mutta oli tuo hinta kyllä silti suolanen.









Knockout







Ei saanu koskia





No joo, eipä mulla nyt sen kummemmin ollu muuta suunnitelmaa tänne ku tulla löhöään arskassa ja nähä tuota nyrkkeilyä ennen karua paluuta Suomeen. Puolen vuoden poissaolon jälkeiseen paluuseen oli valmistauduttava vaan relaamalla. Onnistunut retki siis!

Ei kommentteja